WatchGuard: Sprzedawaj i wdrażaj zdalnie dzięki HEZO

HEZO to profesjonalne usługi serwisowe Veracompu, przeznaczone m.in. dla WatchGuarda. Świadczone przez wyspecjalizowanych inżynierów umożliwiają zdalne wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa, a w nagłych sytuacjach, szybką reakcję i naprawienie awarii.

Usługi HEZO Assistance to pakiety usług wsparcia technicznego i serwisu logistycznego przeznaczone dla posiadaczy produktów WatchGuard – obecnych oraz poprzednich generacji. Dzięki nim użytkownicy uzyskują pomoc w zakresie konfiguracji i użytkowania urządzeń. Obejmują one m.in.  wsparcie w zakresie konfiguracji oraz obsługi technicznej, a w wypadku awarii, szybką wymianę i ponowne uruchomienie systemów.

HEZO oferowane jest na dwa sposoby: dla użytkownika końcowego przez integratora, który ma bezpośredni dostęp do wsparcia zespołu inżynierskiego oraz jako wsparcie (tzw. druga linia) dla integratorów, którzy świadczą usługi swoim klientom. Są świadczone w języku polskim przez inżynierów posiadających certyfikaty producenta, potwierdzające kompetencje  zespołu wsparcia.

Przypominamy, że z usług serwisowych HEZO Assistance Care dla rozwiązań WatchGuarda można skorzystać za 1 euro. Promocja obowiązuje do końca II kwartału.