Wspieramy bezpieczeństwo – HEZO dla produktów WatchGuard

Profesjonalne usługi serwisowe Veracomp – HEZO, od teraz dostępne są również dla produktów marki WatchGuard. Wsparcie realizowane jest w formie pakietów usług. Dzięki nim użytkownicy zyskują pomoc w zakresie konfiguracji i korzystania z urządzeń. W przypadku awarii, usługi logistyki serwisowej gwarantują bardzo szybką wymianę oraz uruchomienie systemów.

HEZO Assistance

Hezo Assistance wspiera konfigurację oraz zapewnia pomoc w sytuacjach, które wymagają rekonfiguracji sieci lub zmian bezpieczeństwa w firmie.

Użytkownicy mają do wyboru kilka rodzajów pakietów. W przypadku pakietów Basic i One użytkownik otrzymuje wsparcie techniczne i pomoc z rekonfiguracji urządzeń. Usługi Advanced i Care zapewniają także wdrożenie nowego urządzenia, są realizowane w miejscu instalacji (Advanced) lub zdalnie (Care). Więcej informacji o Hezo Assistance można uzyskać u Opiekunów Handlowych Veracomp oraz pod adresem info@hezo.com.pl

HEZO Assistance AHB

AHB, czyli Advanced Hardware Backup, to usługa serwisowa, zapewniająca wymianę lub udostępnienie sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy. Urządzenie zastępcze jest dostarczane na miejsce za pośrednictwem kuriera lub – w przypadku szybszych opcji czasowych – dedykowanym transportem na terenie całego kraju.

HEZO Assistance SOS

Service On Site – to najbardziej zaawansowana usługa serwisowa, która w przypadku awarii zapewnia wymianę lub udostępnienie sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy. Serwis jest realizowany w miejscu instalacji urządzenia przez certyfikowanego inżyniera.

Usługi HEZO AHB i HEZO SOS są dostępne w gwarantowanych opcjach czasowych:

  • 8×5 NBD – 8 godzin w każdy dzień roboczy z gwarancją dostarczenia urządzenia lub usługi serwisowej na miejscu następnego dnia roboczego
  • 24x7x8 – 24 godziny, 7 dni w tygodniu z gwarancją dostarczenia urządzenia lub usługi serwisowej na miejscu w ciągu 8 godzin od zgłoszenia

HEZO Assistance Premium

W przypadku niektórych firm zachowanie pełnej ciągłości pracy i działania systemów jest priorytetem, a standardowa obsługa serwisowa może okazać się niewystarczająca. Z myślą o nich został przygotowany pakiet HEZO Assistance Premium. Usługi w tym przypadku są w pełni dostosowywane do potrzeb i wymagań użytkownika i mogą zawierać:

  • pomoc przy rejestracji produktu, zgodnie z wymaganiami producenta;
  • zaawansowaną konfigurację urządzeń w miejscu instalacji przez certyfikowanego inżyniera WatchGuard, zgodnie z wymaganiami użytkownika;
  • doradztwo w zakresie konfiguracji;
  • rekonfigurację urządzenia w związku ze zmianą środowiska lub wymagań klienta (nieograniczona liczba rekonfiguracji);
  • zdalne wsparcie techniczne zespołu certyfikowanych inżynierów;
  • pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta;
  • pomoc w procesie realizacji naprawy i wymiany w ramach posiadanej gwarancji.

Wszystkie usługi HEZO są zgodne z normami ISO 9001/2015 i są realizowane w języku polskim przez inżynierów posiadających certyfikaty producenta, potwierdzające wysokie kompetencje zespołu wsparcia. Usługa świadczona jest z Warszawy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *